Růžový Slon
O projektu
Růžový Slon není jen tak ledajaký sexshop. Klade důraz na kvalitu nabízených produktů, pomoc s jejich výběrem a (u)spokojený zákazník je pro ně vždy na prvním místě!
Poptávka po rebrandingu vznikla na základě několika potřeb. Jelikož firma neustále roste, bylo pro ni klíčové nastavit jednotný vizuální styl, se kterým se bude snadno pracovat a bude perfektně rozpoznatelný mezi konkurencí. Doteď se značka prezentovala hlavně skrze svého maskota, kterému však chyběl jistý background - cokoliv, co by ho mohlo zastoupit.
Vizuální identita, Art direkce - Mirek Mito | Grafický design - David Hejret | Brand strategie – Karel Novotný | UX strategie – Jan Kvasnička | Web design - Patrik Madaras
Vytvořili jsme tak kolem samotného maskota vizuální systém, který zvládne velmi dobře fungovat s ním i bez něj. Faceliftovali jsme logo, které je nyní připraveno ve svých mutacích na mezinárodní expanzi a ve spolupráci s dalšími členy týmu prošel proměnou i samotný eshop.
Nejedná se však jen o nový vizuální styl. Značka jako taková prošla kompletním rebrandingem a neskutečně nás bavilo být jeho součástí.